torsdag 23 april 2009

Nytt ................

Hej igen!!!! Nu har det ramlat in en massa varor. Det är så kul lilla julafton, fast det är bara april!!!!!
Jag har även målat en massa möbler och andra saker, stege,kista och lite annat smått och gott....
Det har kommit zinksaker och en massa annat kul....
Lite att sätta upp på väggen och fina lampor.............
Dessa fågelburar, som jag skulle vilja ha i en lite rostigare ton också,men inte hittat....


Här ser ni både stegen och den fina lampan!!!!!Med detta önskar jag er en härlig helg Kram/Majsan.................

5 kommentarer:

  1. Vad mycket fint Brasan har tagit hem. Måste du frestas så där?
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Men Majsan, varför är din butik så låååååååååångt borta från mig? Den verkar så mysig....
    Och tack snälla du för besväret med brevet. Har tänkt på dig efteråt, så otroligt gulligt gjort.

    Önskar dig en underbar helg vännen

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  3. hej! jag hoppas att du får en jätteskön valborg du med. själv ligger jag sjuk men hoppas på snabb bättring då vi är bortbjudna imorgon. visst är det skönt att värmen har kommit! ha de bra
    marianaskeramik

    SvaraRadera
  4. hej på dig. Allt väl?

    Här var det länge sen jag var in o kikade =)

    Underbara ting du har i butiken. Dem där fågelburen, vad kostar dem hos dig?

    Ha det gottt. Kram Pirre

    SvaraRadera
  5. ja, det blir att ta en tur till, till din lilla butik!!! ha en bra måndag/ junhe

    SvaraRadera