torsdag 16 september 2010

Nytt i butiken....

Hejsan här är det regn idag hoppas på att solen skiner till helgen igen. För här i stan ska vi ha lite marknad. Nymålat skåp i pärlspånt det är ett väggskåp med två lådor och fyra hyllor jättefint. Pris 4000:-
måtten är höjd 109cm. bredd 69,5cm. djup 29,5cm det går bra att ställa det på en skänk eller ett bord.





Lite mera porslin har jag fått hem även flera lampskärmar




Den 6 oktober ska jag ha en kundkväll med entjej som heter Camilla lite kul inför hösten jag tar bara in 20 personer pris 100:- lite dryck & tilltugg.....






Tänk vilka underbara kunder det finns jag fick en stor påse med trattkantareller här om dan. Av en underbar kvinna tack snälla du :)



Ha det så bra nu Kram/Majsan....





1 kommentar:

  1. Så fine ting du har :))
    Det er spennende å drive butikk. Jeg har akkurat åpnet min egen butikk og holder på å få igang en nettbutikk Fru Rosas Landhandel.no
    Men mye jobb da....men spennende:)

    Ønsker deg en fortsatt fin dag:))

    Hilsen

    Ann Elin

    SvaraRadera